Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana korištenjem posljednje verzije TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neovlaštenog pristupa. Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. PZU. Alhana internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima. Prodavatelj je PZU. Alhana, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem. Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 radnih dana. Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tok isporuke. Ako kupac izabere opciju downloada proizvoda, prodavatelj se obvezuje poslati obavijest u obliku elektronske pošte kupcu s linkovima za download i uputama. Nakon primitka obavijesti kupac može odmah pristupiti downloadu proizvoda.
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.alhana.ba. Slika koja ilustrira proizvod ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda i kupac ne može reklamirati ovaj segment. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 radna dana. Kupac je dužan poštom vratiti tehnički neispravan proizvod, nakon čega će prodavatelj u roku od 3 radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod bez dodatnih troškova.
PZU. Alhana zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje stranice www.alhana.ba. Kupac snosi odgovornost za točnost unesenih podataka prilikom kupovine. Iako se PZU. Alhana trudi pružiti najbolju moguću uslugu, ne može garantirati da će usluge na stranici odgovarati Vašim potrebama ili da će biti bez grešaka.
Ovom web stranicom upravlja tim kompanije PZU. Alhana. Na cijeloj web stranici izrazi „mi“, „naši“ odnose se na PZU. Alhana. PZU. Alhana doo nudi sve informacije, alate i usluge dostupne na ovoj web stranici vama, korisniku, pod uvjetom da prihvatate sve ovdje navedene uvjete, pravila i obavijesti. Za sve informacije vezane za dostupnost, cijene svih naših proizvoda, način upotrebe, možete da nas kontaktirate na e-mail: veneda@alhana.ba, broj telefona 033-849-946. Pažljivo pročitajte ove Uvjete korištenja prije nego što pristupite ili koristite našu web stranicu. Pristupom ili korištenjem bilo kojeg dijela web stranice, pristajete biti obvezani ovim Uvjetima korištenja. Ako se ne slažete sa svim uvjetima ovog sporazuma, možda nećete moći pristupiti dijelovima ili cijeloj web stranici ili koristiti bilo koje usluge. Ako se ovi Uvjeti korištenja smatraju ponudom, prihvaćanje je izričito ograničeno na ove Uvjete korištenja. Sve nove funkcije ili alati koji su dodani u trenutnu web stranicu također će biti podložni Uvjetima korištenja usluge. Na ovoj stranici možete u bilo kojem trenutku pregledati najnoviju verziju Uvjeta korištenja usluge. Zadržavamo pravo ažuriranja, izmjene ili zamjene bilo kojeg dijela ovih Uvjeta korištenja usluge objavljivanjem ažuriranja i / ili izmjena na našoj web stranici. Vaša je odgovornost periodično provjeravati promjene na ovoj stranici. Vaša stalna upotreba ili pristup web stranici nakon objavljivanja bilo kakvih promjena predstavlja prihvaćanje tih promjena. Prihvatajući ove Uvjete korištenja usluge, izjavljujete da ste punoljetna osoba. Ne dozvolite bilo kojem maloljetnom članu porodice da koristi ovu stranicu. Ne možete koristiti naše proizvode u bilo kakve ilegalne ili neovlaštene svrhe, niti možete, prilikom upotrebe Usluge, kršiti bilo koje zakone (uključujući, ali ne ograničavajući se na zakone o autorskim pravima). Kršenje bilo kojeg od Uvjeta rezultirat će momentalnim ukidanjem Vaših Usluga. Web stranica alhana.ba nije zamjena za liječnički pregled niti konsultacije. Informacije na stranici alhana.ba ne smiju služiti za postavljanje dijagnoze. Ukoliko posumnjate na određene simptome obratite se vašem farmaceutu ili vašem liječniku. Ako imate bilo kakve nedoumice oko izbora preparata za samoliječenje, opravdanosti ili načina korištenja pojedinog preparata posavjetujte se sa farmaceutom ili liječnikom. Ukoliko ste trudni ili dojite ili koristite neke lijekove, prije izbora preparata za samoliječenje savjetujte se sa farmaceutom ili liječnikom. Ukoliko postoje web poveznice koje sa stranice www.alhana.ba vode na drugu stranicu, ta stranica nije u vlasništvu PZU. Alhana, alhana.ba i PZU. Alhana nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama niti se na njih ne odnose ovi Uvjeti korištenja. Dokumenti objavljeni na ovoj web stranici smiju se kopirati samo u nekomercijalne svrhe i samo za vlastitu upotrebu uz poštivanje svih autorskih prava, drugih vlasničkih prava i svakog navedenog ograničenja prava. Stoga se ona ne smije dalje kopirati, reproducirati ili na neki način distribuirati bez izričitog pristanka PZU. Alhana PZU. Alhana doo uložit će razuman napor kako bi se na navedenoj web stranici našli tačni i aktuelni podaci, ali ne može biti odgovorna za njihovu tačnost i potpunost. Svi korisnici koji pristupaju na www.alhana.ba stranicu koriste njezin sadržaj na vlastitu odgovornost. PZU. Alhana neće biti odgovorna ni za kakve direktne, slučajne, posljedične, indirektne ili kaznene štete koje su nastale iz pristupa, korištenja ili nemogućnosti korištenja www.alhana.ba ili zbog bilo koje greške ili nepotpunosti u njenom sadržaju. Vizualni prikazi proizvoda su preuzeti od proizvođača odnosno dobavljača i ne moraju nužno biti identične. Ova web stranica sadrži informacije treće strane i veze do drugih Internet stranica nad kojima PZU. Alhana nema kontrolu. Kad god je to moguće, takve se informacije u skladu s time i označavaju. PZU. Alhana nije odgovorna niti za tačnost niti za bilo koji drugi aspekt takvih informacija i ne preuzima nikakvu odgovornost za takve informacije. PZU. Alhana zadržava pravo izmjene sadržaja i cijena proizvoda ove web stranice na bilo koji način, u bilo kojem trenutku i iz bilo kojeg razloga bez prehodne najave, i neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Ne garantujemo da će vaša upotreba naše Usluge biti bez prekida, pravovremena, sigurna ili bez grešaka. Ne garantujemo da će rezultati koji se mogu dobiti korištenjem Usluge biti tačni ili pouzdani.
Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u sedmici. Roba se naručuje isključivo elektronskim obrascem – korpa internet trgovine. Kupac može ili ne mora biti registrovan na web stranici Prodavatelja kako bi izvršio narudžbu. Od kupca se međutim zahtjeva da unese kontakt podatke i adrese (vlastitu i dostavnu) kako bi se zaključio proces narudžbe. Ako Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, obavijestit će Kupca u roku komuniciranom Kupcu nakon izvršene narudžbe. Prodavatelj će, uz suglasnost Kupca, otkazati narudžbu. Ukoliko kupac želi isporuku preostalog dijela raspoloživih artikala, slobodan je unijeti novu narudžbu.
Dostava na teritoriji Bosne i Hercegovine se realizuje u roku od 2 do 5 radnih dana nakon odašiljanja paketa (subote, nedjelje i praznici isključeni). PZU. Alhana ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile. Sve narudžbe pristigle do 15.00h obrađujemo isti dan zavisno o dostupnosti naručenih artikala. Sve narudžbe pristigle poslije 15.00h zbog tehničkih mogućnosti i reda vožnje brze pošte, šaljemo u toku sutrašnjeg dana u zavisnosti o dostupnosti naručenih artikala. Kako bismo osigurali što kvalitetniju komunikaciju između Vas i dostavljača, dostavljaču ćemo ustupiti i kontakt broj telefona koji ste nam naveli prilikom registracije.
Plaćanje prilikom dostave se vrši pouzećem u gotovini. Cijena dostave iznosi 7 KM za cijelo područje Bosne i Hercegovine, a za narudžbu s iznosom preko 100 KM dostava je besplatna. Dostavu vršimo putem brze pošte. Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
Kupac može izvršiti reklamaciju i povrat pošiljke u roku od 8 (osam) dana od datuma preuzimanja pošiljke. Reklamaciju i povrat proizvoda kupac može napraviti u sljedećim situacijama: Ako je pošiljka koja je dostavljena kupcu pogrešna, oštećena ili otvorena. Ako je na proizvodu u pošiljci naznačen rok upotrebe koji je istekao. Ako je pošiljka isporučena u roku dužem od navedenog roka prilikom kupovine. Reklamaciju i povrat proizvoda je moguće izvršiti putem pošte ili lično u PZU. Alhana. Kupac o svom naumu raskidanja ugovora nas treba pismeno obavijestiti i na našu adresu, o svom trošku, vratiti nam proizvod koji je u originalnoj ambalaži i bez vidljivih znakova korištenja. U roku 8 dana od prijema proizvoda PZU. Alhana će Kupcu vratiti novac uplaćen za proizvod pri povratu pošiljke. Sve dodatne informacije u vezi reklamacije i povrata pošiljke možete dobiti putem PZU. Alhana – 061 171 782 ili putem e-maila veneda@alhana.ba
Sve prigovore kupac može poslati putem elektronske pošte na e-mail adresu: veneda@alhana.ba. Kako bi Prodavač potvrdio prijem pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti tačne podatke za prijem istoga. Odgovor na prigovor Kupca Prodavač će dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana prijema prigovora.